Tuesday, May 12, 2015

Anak bujang dah besar.

Hari selasa semalam Asyraf Dah setahun. Cepat je masa berlalu. Aku rasa lagi sakit contraction beranak kan budak comot ni. Tengok2 dah reti jalan dah. Haha 


1 day vs 1 year

Cepat nye lah masa berlalu. Asyraf dari baby memang xbanyak kerenah. Senang nak jaga. Senang keje mama dy. hihi. Dalam pantang pun xde nak nagis malam2 terjaga tengah malam. Memang lena tido mama dlm pantang. Memang tak menyusah kan mama pun. 

Harap2 sampai besar lah jadi anak yang baik, soleh dan xmenyusahkan siapa2. 

Umur setahun ni banyak dah yang dy tau. 
- dah pandai jalan
- dah tau mane kipas. Bila tanya mana kipas tau tunjuk kipas. 
- dah tau beza cat and dog
- bila mama n ayah n abg adam nyanyi lagu abc or alif ba ta asyraf akan tepuk2 tangan goyang badan. Haha. Ini kelakar. Bila dy tengah nagis nyanyi lagu abc terus gembira goyang badan tepuk tangan. Hahahahahaha
- tak suka makan masam
- tak suka makan pedas
- excited dapat kasut baru
- suka suka suka sangat senyum n ketawa. 
- suka makan. Makan banyak macam mama. Jom kita gemok same2 ye Asyraf
- ada enam gigi dah sekarang. 4 atas 2 bawah 
- morning person. 5.30 pagi dah kejut mama ajak main -_-
- still minum susu mama bila ngan mama. Hihihi. 
- sangat ramahhhhh. Sesape pun bole dukung dy. 
- suke bercerita (dlm bahasa dy lah. Kuikuikui)
- eh ckp pasal anak ni memang x pernah berhenti kan. 

Happy Birthday sayang. I always love u

Asyraf n Abg Adam 

No comments: